Wednesday, December 23, 2009

malizm

duyurdum ya buralardan münih'e gidiyorum bilmemne diye daha elimde bilet yokken... böyle patladı işte. aslında yarın gitmem lazımdı. nolucak şimdi bilmiyorum. şapşal arkadaşım sabahtan beri telefona çıkmıyo. şu saatte bilet var aliyim mi diye aradım, haber alamadım. internette biletle birbirimize bakıyoruz. biletler tükenene kadar da bakıcaz gibi görünüyo. böyle mal bi durum olamaz. kız öldü mü, kaldı mı, telefonunu mu çaldırdı yoksa sadece şapşal olduğu için mi telefonuna bakmıyo bilmiyorum. sinirleniyorum ama. yarın napıcamı bilmek istiyorum, gidicek miyim kalıcak mıyım nolcak... evlerine gidicem diye hediye mediye de aldım bugün.

delireceğim.

No comments: