Monday, January 11, 2010

çaresizlik.jpg




msn adresimin bi "kız msn'leri ve en romantik kısa mesajlar" sitesine düştüğünden şüpheleniyorum.

black books diye bi komedi dizisi var 2003-2004 arası yayınlanmış olan, ben yeni izlemeye başladım daha. başrolde (bernard black) çok sevdiğim, evimde beslemek istediğim irlandalı komedyen dylan moran oynuyo. aynı zamanda senaryoyu yazanlardan biri kendisi. izleyip izleyip yarılıyorum, kümülatif pazar + pazartesi stresime nanik yapıyorum. hiç bitmesin, sonsuza kadar devam etsin istiyorum. tavsiye ediyorum.

Fran: Do you know nothing about the modern culture, Bernard? Beckham, Posh, Pokemon...
Bernard: PACman! It's pronounced 'Pacman'!





2 comments:

Eliza Doolittle said...

Resim versus caresizlik.jpg basligina ve Pacman Pokemon'a ne guldum ne guldum :)

i am not your freud said...

hehe güldürebildiysek ne mutlu. o diziyi izle eliza youtube'da bile var bölüm bölüm.