Tuesday, January 5, 2010

tüvüt tüvüt

geçen gün sıkıntıdan twitter'a üye oldum. twitter benim neyime? telefonundan internete falan girmeyen ekonomi modunda bi öğrenciyim. bari hayranı olduğum ünlüleri takip ediyim dedim, "yarın bilmemnerde şovumuz var", "şu linke gidin stand up'ıma ucuza bilet alın", "haftasonu california ahalisiyle halay çekiyoruz sen de katıl"... oku oku kıskan, ben ne anladım bu işten? bi de görmemiş modunda her dk kontrol ediyorum son dakika gelişmeleri oluyomuş ve dünyanın kaderi buna bağlıymış gibi. twitter'ın çükü olsa tutup koparıcak potansiyelde görüyorum kendimi. neyse vakit geçiyo bi şekil. en sevdiğim komedyenler öğle yemeğinde ne yemiş onu öğreniyorum, boyumda bi uzama kaydediliyo.

dün düşündüm de aşkı evlilik diil çocuk öldürüyomuş gibi geldi. insanlar çocukları olunca birbirlerini bırakıp çocuklarına aşık oluyolar sanki. sigmund naber lan?

şu irlanda ve irlanda'lı obsesyonumun üstesinden bir an önce gelmem lazım. aaa haaaayır haaaayııır stereotiplere karşıyıııım falan yapıyodum ama eski erkek arkadaşım dahil ayyaş olmayan bi irlanda'lıyla tanışmadım arkadaşım ömrü hayatımda. hatta bak dün bunu konuşuyoduk unintended'la, sonra muhabbet şöyle devam etti:

ben: alman'dan avusturyalı'dan da hayır görmedim hiç. genellemiyim diyorum ama yapamıyorum artık
unintended: amerikalı bulsak sana?
ben: ya burda tanışıp tanışabileceğin amerikalı zaten değişim programıyla gelmiş, kendini üniversite 1. sınıf zanneden, "duuuuude! partyyyyy!" diye gezen, işte yok amuda kalkıp hortumla bira içen bi yandan da "kaç kişiyi daha götürebilirim gitmeden" hesabında olan adam oluyo. çok pis klişe oldu ama öyle yaa valla. burda yaşayan biri olsa olur da öylesini görmedim daha.
unintended: bi de avrupa'lının amerika'ya gideni var o da aynı muhabbet
ben: bi de hayatında ilk defa şehir dışına çıkması avrupa'ya tatile gitmesine tekabül eden amerika'lılar var, 5 ay evle bütün bağlantılarını kesiyolar mahsus, öldüler mi kaldılar mı bilinmiyo "duuuude i'm in eurooope i don't have time for this shiiiiit" diye tribe giriyolar görmemiş modunda
unintended: hahaha AYA GİDİYO SANKİ PEZEVENK (o esnada bu laf çok komikti, orda olman lazımdı bilog)

E.T. bile vardıktan sonra önce bi soluklanıp sonra verin bi telefon da evimi arayayım sağ sağlim geldiğimi haber vereyim diyo lan. utanın.

9 comments:

pharaoh said...

cok kiro olucak ama.. yok mu orda bir amerikan ussu yau? wiesbaden, frankfurt falan amerikan askerinden gecilmiyo.. ingilizce konusulan barlara falan ayak basamioruz bu abiler yuzunden bole timsah gibi beklemedeler :P kesin vardir viyana'da da bisiler.. olmadi sen yine bi irish pub yap ama irish kismindan uzak dur ;)

Eliza Doolittle said...

Twitter çoktan kabak tadı kulak memesi kıvamına yaklaştı hakkaten ama, arada da bakmadan edemiyo sıkkın bünye..
Unintended'ın yorumlarına hep çokçok gülüyorum ben yahu, seninkiler zaten öldürüyo...
İrlandalıyı da geç, onlara karşı etnosentrik olmama Maeve Binchy'den bikaç kuple yetti benim!! İtalyan? Hmmm?

Lydia said...

amerikalı mı?!?!? amannnn diyimmm!!!

i am not your freud said...

pharaoh - ahaha asker yarim bak bu aklıma gelmemişti. bilmiyorum var mı yok mu ama varsa bile çıkmadı karşıma

eliza - aaa o zaman sana james joyce, komedi alanında dylan moran, müzikte u2, bateride freud, bas gitarda ibrahim tatlıses. aslında güzel başlamıştım irlanda'lı saymaya, sonra noldu bilmiyorum. italyan... ıımmh yok yaa :) ha bi gün bi italyan gelir aklımı başımdan alırsa ona bişi diyemem

lydia - aman diyim falan diyosun ama sayfanın baş köşesinde de görüyoruz eric efendiyi, ne iş? :)

kurabie said...

bence twitter biraz issiz isi gibi habire bak et yok not yaz ,isin gucun olmicak ugrascan onunla(:

Eliza Doolittle said...

Bana "irlandali yavrular candir" propagandasi yapican diye U2 ve Joyce filan karistirma ortaligi :) Bu arada enternasyonel cozumlerimiz muthis ama, Turk yok mu orda hic? Calisan filan? Amsterdam'daki expat bankaci Istanbul-Izmir-Ankara'li populasyonu oyle kalabalik ki..orayi bilemedim..Yerli mali yurdun mali herkes onu sarmalamali da diyemez miyiz aceba?

i am not your freud said...

kurabie - işin gücün oluyo ama işten güçten kaytarmak için ona bakıyosun işte kullandığın diğer bütün web siteleri gibi :)

eliza - yok anacım burda almancı var onun dışında çok az türk var sonradan okumaya gelmiş, onların da çoğunu tanıyorum galiba. yerli malından da çok bi hayır görmedim zaten ay erkek milletinden ne hayır gördüm ki şimdiye kadar... o diil de sarmalamalı diince aklıma geldi sarma olsa da yesek yoğurtlu oohh

Eliza Doolittle said...

Ahhhhhh yogurtlu sarma demeee, vallahi en ozledigim yemek canim yaaa...Bi suru yemegi guzel guzel yapiyorum da dolmayla sarmayi da becerirsem bi gun sana da viyana-amsterdam seyahati yaptiricam uleynn :)

i am not your freud said...

ben sarma yapmasan da gelirim eliza'cım ayıpsın :)