Saturday, March 27, 2010

.mavi ekran

iyi bok yedim.


onun dışında eski erkek arkadaşımı gördüm bu akşam (felsefe öğrencisi olan) ve patlamasıdır dileğim.

300 500 patlasın ama öyle hafif patlamasın. o yeni aldığı gözlükleri var ya ... neyse.

ve evet iyi bok yedim gerçekten.

sarhoşum da biraz (!)

aleksandra'yı dinleyip onunla o ciks mekana gitseydim bunların hiç biri olmicaktı.


allah belamı vericek en yakın zamanda.

vermiş bile olabilir.

asla dedim, sonra....








uyumam lazım yarın fransa'dan misafirim gelicek.




allah kahretsin gerçekten.


neyse.


bana iyi geceler. ne kadar iyi olabilirse tabi.

4 comments:

deniz @ analytic approach to style said...

ben söylerim ona vermez, merak etme... ayrıca alkol iyidir.

i am not your freud said...

sağol kuşum :) alkol etkili dramatik yazı yazmışım. misafirim var şimdi, o gidince gelişmelerle karşınızda olacağım

Eliza Doolittle said...

Alkol etkili dramatik yazi iyidir, hangoverin hos yansimasidir, sen bok yediysen de bosveeer eminim iyi yapmissindir! merak ettirme, misafir gidince bekleriz :)

i am not your freud said...

bi türlü oturamadım bloğun karşısına :)