Friday, April 9, 2010

sarroş. sori. saçmalıyo gibi olabilirim. ama muhtemelen yarın "iyi demişim" dicem.

bi defol ya


cidden.

gerizekalı mısınız nesiniz, anlamıyorum ki

i-pod'umu çok seviyorum

ama sen var ya sen, tam bi gerizekalısın. aynı diğer avusturyalı ve alman erkekler gibi. sen de, sen de...

hepiniz patlayın bence. bunu yapın.

Siúil
a Rún

john mayer, ne ayaksın?

"korktum"muş. ısrarla telefonumu almaya çalışırken korkmuyodun ama?

bu adam tek başına o kadar önemli diil. valla bak. sadece o kadar sıkıldım ki...

ooo 3 nokta falan. çok ergenim.

görevini tamamlayamayan lemmings gibi "oh no" diye patlamanızı istiyorum, küçük adamcıklar.

ayrıca neyden korkuyorum biliyo musunuz, bi gün birden bire batik kıyafetler giyip saçını erkek traşı kestiren, vapurda "ekonomist" okuyan feminist bi insan olmaktan.

bu şehir insanı ne hallere sokuyo, inanılır gibi diil.

3 comments:

Eliza Doolittle said...

Ah kuzum. Simdi bu hiyar skyeurope batmamis ve hala viyana-amsterdam seferleri sudan ucuz yapilabiliyo olsaydi, atla gel bi sehir degisikligi iyi gelir diycektim!! (2 unlem. Hey-canli bi ergen arkadas sana)

Allahin salagi daha telefonu alma asamasinin 2 adim otesindeyken neden ve nasil korkmus bilmek mumkun diil tabii...Kendi bilir. Goze alabilen gelsin. Can sikmasinlar. Doverim.

i am not your freud said...

ay evet ya ne güzel olurdu!

hihi ağzına sağlık elizam. döv tabi

i am not your freud said...
This comment has been removed by the author.