Saturday, July 24, 2010

hoyt ben geldim

abuk subuk bi uçak kaçırma mevzusunun ardından (uçak kaçtı, yoksa bi hava korsanı durumu yok) apar topar yurda geldim, yoğun bir ailesellik yaşadıktan sonra arkadaşımla bir haftalığına italya'ya kaçtım, döndüğümden beri de azcık dinlenmeyle henüz görmediğim arkadaşlarımı görme arasında gidip geliyorum.

uçağımın olduğu günden bi önceki gece bu alttaki postta bahsettiğim beni delirten denyonun o gün kucağına oturan kızla aslında gayet "takıldığını", bana onu "çok eski bi arkadaşım, alakası yok" diye tanıttığını, ikimize de yalan söylediğini ve kızın hiçbi şeyden habersiz umut beslediğini öğrendim. arkadaşımın arkadaşı olduğu için aynı ortamda bulunmakta olduğum kızcağzı mevzuya uyandırdım. şoka girdi. derken ortamdaki sarhoş bi gerzek karşısındaki adama sinirlenip aniden ellerini kollarını çırparak ayağa kalkınca ben de o kız da yanlışlıkla dayak yedik. ortalık karıştı. ortam biraz sakinleşince birileri bize teselli olarak vodka shot ısmarladı. sonra "yarın uçağım var, napıyorum ben? eve gideyim" diye abuk subuk bi saatte eve gittim. ertesi gün kalkıp alarmı kapatıp yatağa dönmüşüm, hiç hatırlamıyorum. neyse işte bi gün rötarla yurda döndüm ama tabii yaşadığım telaş ve rezil olma duygusunu ne siz sorun ne ben kastıriyim.

italya çok güzeldi hayran hayran gezdim. bi hafta boyunca pizza makarna dondurma pizza makarna dondurma pizza dondurma makarna dondurma şeklinde bi beslenme şeklim oldu. pek de güzel oldu. tavsiye ediyorum. ayrıca her köşe başında bi tarihi eser olması da çok etkileyiciydi. fotoğraf çekerken kendimi kaybettim.

geçen gün cranberries konserine gittim. çok iyiydiler, dolores de çok şeker. konser öncesinde kapıda sıra beklerken pharaoh ile telefonlaşıp nihayet tanışmamız ve konser sonrasında hepberaber bişiler yemeye gitmemiz de çok güzel oldu :) böylece blog buluşmalarına bi yenisi eklendi ama bu tam sayılmaz, şöyle adam gibi görüşmek lazım bi.

bi de bişi dicem, bu yaz neden herkes yardır yardır evleniyo? arka arkaya düğünler var devamlı. facebook'da herkes çift soyada geçti. evlenme sezonu diye bi şey mi var, nedir? incilerin efendisi başak da evlendi bu arada, ona burdan bu vesileyle tekrar mutluluklar :)

çok sıcak, ben bu akşam da salonda uyicam galiba. size serin geceler, roma dondurmalarım.

6 comments:

deniz @ analytic approach to style said...

ben senden diğer uçak kaçırmayı beklerdim oysa ki bebeyim.

i am not your freud said...

kısmet değilmiş yavrum. senle ne zaman bilog görüşmesi yapıcaz? moda fotoğraflarımı çekicek misin? ajdhasjh

deniz @ analytic approach to style said...

kısmetse haftaya bu yüzünü batıya dönmüş laik demokratik ve ürkütücü derecede sıcak şehrimizden kopup da istanbul civarlarına gelmeyi planlıyorum. james joyce?

i am not your freud said...

james joyce'da irish night oh yes

pharaoh said...

sayın tatil beldelerinde sekmekte olan freudcan, süpersonik ama harbiden de kısacık bir blog buluşmasının ardından, yenisini officially talep edoorum efenim!

nöbetçiler, freud tez elden istanbul'a getirile!

i am not your freud said...

ahahah

kuşum bi hafta sonra falan gibi gelicem, avustralya'dan ithal olup avusturya'da yaşayan bi arkadaşım da beni istanbul'da ziyaret edicek, onu da alırım halay çekeriz hepberaber :)