Thursday, September 16, 2010

hmmm hmm anlıyorum

yine avusturya'dan bildiriyorum ciciler. geleli bi hafta bile olmadı ama taze dedikodu aldım anlatmazsam çatlarım.

şurda anlattığım mal vardı ya benle buluşmaya gelmişti sonra bi kız gelmişti kucağına oturmuştu... geçen gün bi barda o kızla karşılaştım tesadüfen. baya bi konuştuk. ben mal adamın kendisi için "çok eski bi arkadaşım, neden kucağıma oturdu anlamadaaam" dediğini anlattıktan sonra kendisi de onunla konuştuklarını anlattı. meğer bunlar gayet bişiler yaşıyolarmış o esnada, resmi olarak birlikte olmasalar bile. özetle kendisi şunları yumurtlamış kıza:

- o gün kız kucağına oturunca ve ben kalkıp gidince önce kızı azarlamış "naptığını zannediyosun, bölgeni mi belirlemeye çalışıyosun kucağıma oturarak?" diye. sonra da benim peşimden gelip binlerce özür dilemişti.

- daha sonra "ben sana çok aşığım lütfen ühühü" diye kıza gidip "freud'la olan buluşmamız 'date' sayılmazdı, zaten arkadaşlarımla gelmiştim!" demiş. "ne zaman 'coffee date'e gidicez?" diyen de kendisi diildi sanki

- daha sonra "sana o kadar aşığım seni o kadar çok seviyorum ki korktum, o yüzden kaçmak istedim, freud bi 'safety net'ti benim için." demiş. ahahahaha evet canım evet.

- kız "bitti" demiş, bu "kabul etmiyorum" demiş, buluşmuşlar ağlamış yalvarmış, sinir krizi geçirmiş. titriyodu dedi. sonra da yüzük almış evlenme teklif etmiş.

"ben seni haketmiyorum, sorun sen diilsin benim bebeğim" dese klişe çemberini tamamlicakmış ama o zaman ayrılınıyo diye demedi herhalde. hala evlenelim diyomuş. kız da "ah napıcam ben bu deliyle, bilemiyoruuuum" modundaydı. he bu arada malın bütün bunlar olurken bi de yatıp kalktığı bi kız varmış, onu da bu kız hastalık kapınca sormuş, öyle öğrenmiş.

kız "onu istemiyorum" diyo, "artık aşık diilim manyak manyak davrandı korkuttu beni" diyo, "onun yüzünden hastalık kaptım" diyo, bi yandan da "napıcamı bilmiyorum, hala görüşüyoruz" diyo. iyi de bi kız aslında, ikimizin de olanlardan haberi yoktu o yüzden hiçbi problemim yok kızla ama bütün bunların üzerine hala "ay napıcam" modunda olması pek bi ilginç tabi. böyle kızsal bi "ya ama pişman olduuu kapıma köle oldu yağmurlarda ağladı, etkileniyorum bi yandan" tribi olsa gerek. "sana ne doğru geliyosa onu yap" dedim, sarıldık, sonra malla buluşmaya gitti. "istersen gel sen de" dedi ahaha "yok sağol ben iyiyim böyle" dedim. mal bi adamın egosuna en ufak bi katkıda daha bulunmak istemiyorum.

böyle adamlara meydan verenler olduğu sürece bunlar varolmaya devam edicek. maalesef.

ama o "safety net" olayına çok gülüyorum hala, dünyanın en büyük yalanı.



burda tanıdığım bi müzisyen var barlarda çıkıyo, yarın onu dinlemeye gidicez arkadaşlarla. belki ben de bi şarkı söylicem. heycanlıyım. hatta ufak bi beyin yangını çakiyim hemen: "heyecanlıyım daha yolun başındayım / hep yanımda ol, aşkına sevdalıyım".

okul daha başlamadı, belgelerle melgelerle uğraşıyorum klasik. vizemi uzatmak için gereken belgeleri topluyorum.

geçici olarak yeni bi ev arkadaşım var şimdi, ev arkadaşlarımdan biri fransa'ya staja gitti bikaç aylığına, onun odasında bu kalıyo. ispanyol bi kız. iyi bi kız ama çok konuşuyo, bi de ne yapsam "ay sen çok delisin yaaaa inanmıyorum manyaksaaan, bütün türkler mi böyle yoksa sadece sen mi böylesiiiiin?" şeklinde tepkiler veriyo, darlıyo beni zaman zaman. sonra beni arkadaşlarına anlatıyo böyle "ay bak bu ev arkadaşım, çok deliii, haftasonu dışarı çıktı, sonra geç geldi, öğleden sonraya kadar uyuduuuu" diye. "sen viyana'da yeterince uzun kalmamışsın" dedim. "gerçekten manyak insanlarla bi tanış da anlarsın kim deli kim diil". hayır bi de ondan sonra "ispanya'da biz sabahlara kadar çılgın atıyoruuuuz burda hiç öyle şeyler yoook" diyo.

şimdi odamı toplamaya kaldığım yerden devam ediyorum, sevgili mısır patlakları. hepinize şimdiden iyi haftasonları.

6 comments:

kurabie said...

ben de mi kalkıp gelsem acaba oralara:S burası cok sıkıcı bak orda eksın varmıs(:
freud erkekler az mal biliyosun ki takılma bence(:

i am not your freud said...

böyle ekşın olmaz olsun kurabieciğim. burda internasyonel mallarla muhattap oluyorum, ondandır. bütün erkekler mal diildir, olmasınlar ok öpt tşk kib by

deniz @ analytic approach to style said...

sanırım bu abi "o kadar kötü ki neredeyse iyi" kavramına örnek oluşturmak için yaşıyor. o kadar ilginç ki bırakma, elden kaçırma demek geçiyor içimden yavrum.

i am not your freud said...

müzede sergilemek istiyorum

Dudu said...

Ayyyyy saka gibi bu cocuk, hala bitmio hikayeleri :) Bi terapiste filan gitse, sponsor bulsaniz bu garibana :)

i am not your freud said...

ahaha her gün kendisini biraz dövmeme izin verirse terapisti olurum ben