Saturday, October 9, 2010

akşama incilerin efendisi başak'ta kızlar gecesi var

unintended:
ok hazirlaniorum o zaman simdi cikmama yakin haber veririm sana

i am not your freud:
tamam aşk böceğim

unintended
şık olcam ama bilesin : )

i am not your freud:
neden
kime süsleniyorsun
şıllık

unintended:
size anam
bunca zaman sonrasının şerefine : )

i am not your freud:

ahaha

unintended:
sonra spontane dışarı çıkalım diyince
bipa sendromu yaşıorum (editörün notu: bipa sendromu, son paragrafa bakın)

i am not your freud:
ahahahaha

unintended:
kaşlarım gelio aklıma

i am not your freud:
ya başakların köyünden spontane dışarı çıkılmaz
rahat ol

unintended:
hahaha nolur nolmaz

i am not your freud:
süt sağmaya çıkarız en fazla

unintended:
tamam
ineklere seksi gözükmek isterim

i am not your freud:
jahskjdhsköfhskjdf
gerizekalı :)

2 comments:

Eliza Doolittle said...

Derdime dustum okuyamadim ne zmndir..ozlemisim seni Freudcan!
Hehehe Bipa sendromuna ilk yazdiginda da pek kikirdamistim zaten..

i am not your freud said...

ben de senin yazılarını ve yorumlarını özledim elizakuzu! hoşgeldin yeniden :)