Friday, October 1, 2010

amca baba yarisidir yavrum




nuri alco nerelerde napiyo diye merak edenleriniz varsa söyliyim; amerika'da tv programi var, suclulari falan yakaliyo. en bilindik yöntemi ise viskilerine ilac katmakmis diye duydum.

dün yapilmamasi gereken bisi yaptim ve kahküllerimi kendim kestim. fena olmadi ama. burda kuaförler acaip pahali, bi föne 40 lira verdiginizi düsünsenize. burda hic gitmedim o yüzden. her türkiyeye dönüsümde rapunzele bagliyorum ve ilk is kuaföre kosuyorum.

gecen gün vize uzatmak icin gereken belgeleri toplamaya gittik unintended'la. evet evet kendisi yasiyo. bazen ortadan kaybolur, sonra cikar bi yerlerden. neyse iste belge alirken bi memure hanim teyzeyle aramizda gerilim oldu. buranin memurlari genellikle insani döver, özellikle yabancilari tabi. bi asagilamalar bi seyler...

memuriye: bu böyle yapilmaz bunun böyle olmadigini bilmiyo musunuz, hic düsünmüyo musunuz, inanamiyorum yani oofff bidi bidi bidi...
artik dayanamayan unintended: niye bu kadar düsmanca davraniyosunuz?
afallayan memuriye: ?! düsmanca davranmiyorum
freud: evet düsmanca davraniyosunuz ve bu tam bir avusturyali davranisi
unintended: sonucta bunlari bildiginiz icin biz size soruyoruz, biz her seyin nasil isledigini bilseydik size gerek kalmazdi di mi? herkes kendi yapardi islemlerini
memuriye: siz bütün gün burda oturup insanlarla ugrasin bakalim nasil davraniyorsunuz
unintended: ama sizin isiniz bu, burda calismayabilirsiniz o zaman (tayyip stayla)

bi de isin ilginc yani, "muhattap olmiyim, versin belgemi gidiyim, uzamasin" diye sesinizi cikarmazsaniz ooooh atarlandikca atarlaniyolar, ooh eziyolar falan. ama bi sakince karsi cikin, apisip kaliyolar. böyle bi durumda kalirsaniz siz de yapin, güzel oluyor.

alman ev arkadasim yurda döndü dün. henüz gecici ispanyol ev arkadasimizla tanisamadi cünkü kendisi ispanya'da su an. bi tanissinlar bakalim nasil anlasicaklar cok merak ediyorum. bu aksam alman ev arkadasimin avusturyali bi arkadasi ve onun norvec'te tanistigi amerikali erkek arkadasi bize yemege geliyolar. bu arkadaslar nasi bagliyo bu adamlari ya tee ordan burdan getirtiyolar ithal ediyolar, cok merak ediyorum. ayni bu irlanda'nin yarisini viyana'ya getirten avusturyali karilar gibi. bi seminer düzenlesinler cok rica ediyorum, festival gibiler katilmak istiyorum.

4 comments:

deniz @ analytic approach to style said...

hee nası bağlıyo ben de onu sorucaktım.

i am not your freud said...

bir bilene sormak lazim :)

deniz @ analytic approach to style said...

hazır bi tanesini bulmuşken konuşturup öğrenmen lazım yavrum. hepimizin iyiliği için.

i am not your freud said...

konuşmuyo deniz, iyi polis kötü polis yapıcaz mecbur