Sunday, October 31, 2010

lelelelelele




ay hoşgeldiniz anacııım

*anlamsız müzik girer, i am not your freud sabahın köründe pırıllı yırtmaçlı gece elbisesi ve avize küpelerle anlamsızca danseder*

birbirinden nefis tariflerle yine karşınızdayım sevgili hanımlaaaar

bugünkü yemeğimiz sofraların sultanı, elit kesimin vazgeçilmezi sebzeli makarna

hemen malzemelerimizi söylüyorum not alalııım

sebzeeee

makarnaaaaa

kaçıranlar için tekrar ediyorum: sebzeee, makarnaaa

gelelim yapılışına:

makarnamızı pişiriyoruz, sebzelerimizi pişiriyoruz (yemek malzemelerini anlamsızca benimsemek)

veee sıcak sıcak servis ediyoruuuuz

soğursa ısıtıyoruuuz, sıcak servis ediyoruz, sıcak yiyoruz. sebzeli makarna bu sonuçta, intikam değil. ahahaytt

aklını kaçıranlar için tekrar ediyoruuum: ERÖRÖÖÖ

yayında ve yapımda emeği geçen herkese nanik. esen kalın.

6 comments:

kurabie said...

o resimdekini makarnadna cok patatese benzettim nedense(:
tarifin de pek lezzetli duruyor:P

i am not your freud said...

hehe şimdi farkettim patates kızartmasına benziyo ama diil. ay acıktım gece gece.

deniz @ analytic approach to style said...

sesli güldüm. hatta iki gündür okuyup okuyup sesli gülüyorum.

i am not your freud said...

lol diyosun :)

Eliza Doolittle said...

Ben bunu kacirmisim! Once bi sonraki postuna yorum yazarken harmanladigim Burak (yazik) Kut ve Celik (yivvrenc) kisisinin sarkilarina koptum, sonra da buna :)

i am not your freud said...

hihihi piyasa ekranına kahve de püskürttün mü?