Tuesday, November 9, 2010

iyi günler, ben konuyla alakasız resim ekolünden geliyorum


ateşle oynuyorsun bebeyim


az önce scrubs'ın bi bölümünü izledim ve özendim: bahamalar'da romans yaşamak istiyorum. holly'yle film izlerken romantik sahnelerde iç çekip mızıldandığımda onun "film o film" demesini özledim. bi de duygusal abazalık had safhada demek istiyorum.

göçmenlerle çalışan bi dernekte staj yapmaya başladım. bugün türk çocukların ödevlerine yardım ettim ve elimden geldiğince düzgün türkçe konuşmalarını sağlamalıyım diye hırslandım. "malen yapalım mı", "ben onu aufbauen ederim" diye konuşuyolar, üzülüyorum. kendilerini yaşken doğru yöne doğru eğmek istiyorum. ne kadar başarılı olurum bilmiyorum tabii.

geçen gün odamı toplamıştım, gene ahır kıvamına gelmiş. yarın ders çalışmam gerekiyo, uğraşamicakmışım gibi bi his var içimde. yapılacak şeyler listesi mütemadiyen uzuyo sayın seyirciler.

geçen cuma arkadaşlarımla bi bardan çıkıp başka bi bara giderken baktık bi yerden müzik geliyo, müzisyenler var, hemen içeri daldık. jam session varmış, insanlar kafalarına göre çalıyolar. mikrofonu biri bırakıyo biri alıyo, her şey doğaçlama, şarkıları da sözleri de uydurmak gerekiyo. kanımdaki alkol oranı sağolsun fazla çekinmeden çıktım ben de meydaaaane, aldım mikrofonu. bişeyler uydurdum, söyledim. çok iyi geldi. daha sık şarkı söylemem lazım.

yatak istikametinde ilerlerken büyüklerin ellerinden küçüklerin hoptirininaynaay naynay ninay nom

2 comments:

Eliza Doolittle said...

BurakKut kişisinin ateşle oynama diye bi feco şarkısı vardı serviste çalardı, onu hatırladım olmadı hiç.
Sen bu tip jam session vs ortamlarda hep söylüyosun bunu, şarkı söyle fırsat yarat kim tutar? Benim sesim bi nebze daha dinlenir olucaktı, gör bak sahnelere fırlamıyo muyum!!

i am not your freud said...

sen burak kut'un "benimle oynama" ile çelik'in "ateşteyim"ini harmanladın galiba :) aslında jam session'da doğaçlamaktan ziyade belli bi şarkıyı söylemek daha çok hoşuma gidiyo ama grubum yok hem de hiç yoktan iyidir diyerekten jam session'ları talan etmekteyim