Wednesday, February 23, 2011

şimdi böyleyken böyle

çok şahane iki tane ev arkadaşım var yerim onları ben. avusturya'daki 3. evimde nihayet mis gibi ev arkadaşları buldum. yalnız bi konuya parmak basmak istiyorum: şimdi bunlardan alman olanının bi erkek arkadaşı var resmen bizimle yaşıyo. akşam eve gelip de onu görmezsem noldu her şey yolunda mı diye soruyorum o derece - ki eğer olur da evde olmazsa zaten yolda oluyo, telaşa mahal vermiyoruz. bi de şöyle bi durum var ki bu ev arkadaşımla erkek arkadaşı devamlı romantik komedilerdeki gibi "kikikiki ayy hiç o konur mu yemeğe ay döküyosuuun hihi bi öpücük ver bakiyim" diye yemek yapıp akabinde de sevişiyolar. durum bu. şimdi iyi güzel de aç var tok var arkadaşım, insanın gözü kalıyo zaman zaman. o insan benim, cenifır. he diğer ev arkadaşımın bu konuda benzer hisleri var mı bilmiyorum, o yüzden kendi adıma konuşuyorum. hayır bişi diil çocuğun bi yerlerine zeval gelicek yazıktır gencecik çocuk, en parlak döneminde. çok göz var üzerlerinde bi kurşun şart bence.


burda ne zaman bi devlet memuruyla muhattap olmam gerekse -ki sık sık oluyo bu, hayatım bürokrasi- sinir sahibi oluyorum. avusturya'da devlet memurları mümkün mertebe gıcık olma, karşındakiyle dalga geçme, saçma sapan laf sokma gibi konularda özel eğitim alıyolar diye düşünüyorum. tamam dünyanın hiçbi yerinde neşeli ve arkadaş canlısı olmakla nam salmış çalışanlar diil kendileri biliyorum da ben böylesini görmedim yaa! cevabını vermek, bi yerinize bişey battıysa çıkarın öyle gelin ben beklerim demek istiyorum ama işimin halledilmesi bunların elinde olduğu için bi şey diyemiyorum malesef. polisleri öyle diil ama mesela, bi kere kimlik kontrolüne denk geldim kibarlardı... her ne kadar bin saat boyunca geçmişimi araştırsalar da. neyse bugün bi başvuruda bulunurken bi belgeyi yazdırmayı unutunca ve memure teyze alaylı alaylı "ben çıkartırım bilgisayardan ama bi dahaki sefere bi başvuru yaparken doğru düzgün okuyun orda yazanları. bakın ingilizce print this document yazmışlar. print demek yazdırmak demek. print this document diyosa o belgeyi yazdırıp getirmeniz gerekiyo, çünkü print yazdırmak demek, tamam mı?" diyince başvuru için getirdiğim 2398723 tane belge vasıtasıyla "beyle beyle mi yazdırıyoz?" diyerek kağıt kesiği içinde bırakmak istedim kendisini.


son olarak sizlere, evet evet sizlere, bugün taktığım şarkı ve videoyu göstertmek istiyorum. zaman zaman takarım ben öyle bi şarkıya, bütün gün dinlerim:




klipteki ufo gören masum köylünün "emrah koş ananı..." şeklinde salona dalması, çırpınarak "na bu kadar uzay gemisi indi tarlaya ekinler telef oldu" gibisinden bişiler demesi, bütün sülalenin "uzaylı var dediler geldik" diye ufoya hücum etmesi ve sonrasında yakalanan "bütün galaksi buna inansa" tandansı, uzaylıların teknolojik olarak bizden ileri olmalarına rağmen imajlarının 17. yy'da kalması falan bi yana, bu şarkıyı severim. çok nostaljik ve sevimli duygular uyandırır bende. he ben baba olsam o al yanaklı zırtapoza kız vermem, ayrı.

3 comments:

kurabie said...

şarkı güzel fakat klip fena yaa:D
eşek kadar uzay gemisi var ama uzaylı bizim beyaz saçlımız:D
bembeyaz saçlı bi uzaylı kız sana sesleniyorum sizin gezegenede loreal falan yok mu, bi git sacını basını boyat:D
b.k var giriyolar uzay gemisine, bi de diğer gezegende popstar yarışmasını kazanmış gibi nasıl karşılıyolar onları ölee..

deniz said...

diyeceklerim var:

1. özlenen post! şanına yakışan dönüş!
2. "bi başvuru" demiş ah kıyamam nazar değmesin bebeyim. o teyzeye alışsan iyi edersin zira aile birleşimi başvurusunu da oradan yapıcaksın olucak.
3. benim bunlara dair anım yok fakat ben de paris sokaklarını "fell in love with alien"la çınlatmaktayım bu günlerde. o bayınca senin klip hakkındaki yorumlarını hatırlayıp eğleniyorum. bi de şey var, burdan dünya kamuoyuna duyurulur; şu an hayatımdaki tek paddy kelly bu eskinin castin biberi olan yavrudur (yavru "ohş yavrum" manasında değil, bildiğin çocuk bu hakkaten lan).

i am not your freud said...

öyle deme kurabie sarı sarı gözleri var bi de aa :P

denizim, analitik yaklaşımım! aile birleşimi başvurusu diyen dillerini yerim senin ehuehuehue. bütün pediler sana kurban olsun yivrum