Sunday, April 1, 2012

4 gün oldu hala eklemedi!!


sırf severken yanlışlıkla ağzını kırarım diye asla bir scottish fold sahibi olamam muhtemelen.




ÖF yaa

numaramı vermek istemediğimi düşünmüş olabilir gerçekten. zaten "bi gün yollarımız kesişir belki!" dediğimde geyik yaptığımı da anlamadı. sonra "ay bi gidemedi" demesin diye bildiğin koşarak uzaklaştım ordan. giderken öpmedim de.

gene de "vay canına, lanet olsun dostum, sanırım bu kız çok cool olmalı gerçekten de" diyip eklemesi lazımdı. çünkü çok özgür ruhluydum, bardan çıkıp yürürken şakasına bana sataştığında nereye gittiğimi bilmeden ters yöne basıp gidecek kadar hovardaydım, o peşimden koşup beni yakalayana kadar durmayacak kadar inatçıydım veeee veee ahhh, bilirsiniiiiz, vedalaşmalardan hoşlanmıyordum. allah bilir ilişki kavramı da çok geriyordu beni, sosyal rolleri etiket olarak taşımak bana göre diildi muhtemelen. ehlileştirilmesi gereken vahşi bir tay gibiydim ve lanet olsun ki bu çok zor olacaktı.

YANİ VERMEK İSTEDİĞİM İMAJ BUYDU AMA ASLINDA BİLDİĞİN KEDİ YAVRUSUYUM LAN BEN!

2 comments:

Eliza Doolittle said...

Vahşi tay ile kedi yavrusu karmasını anlayabilen gelsin yavrucuum, hayırlara vesile:)

i am not your freud said...

ahah valla vahşi tay numaradan. bilmiyorum yedi mi yemedi mi :)