Saturday, March 30, 2013

blog mu o da ne

evet böyle de bişi vardı di mi??? unutmuşum. sori.

yabancıların şöyle bi esprisi var severek yaptıkları (türk olmayan herkesi yabancı olarak genellemiş bulunuyorum bu arada): böyle kafalarına eşarp doluyolar ya da bişi geçiriyolar sonra da bakın ben müslüman oldum ehi falan yazıyolar. ben de "cnmmm ypldııı ooo sil istersnnn ;))))))" yazmak istiyorum ama yazamıyorum. o bitsin artık nolur ya ben görmekten bıktım siz yapmaktan bıkmadınız. hayır komik bişi olsa valla yapın da komik de diil.

özel hayatımla ilgili size anlatmak istediğim çok şey yok aslında şu anda; sevgili hem sevdiriyor hem yoruyor, alışmadık götte don durmakta zorlanıyor, aşk kadın ruhundan anlamıyor vs vs... çok seviyorum. bazen çok korkuyorum. içsel dünyama daha sık yolculuk yapar oldum ilişki başladığından beri. biriyle sevgili olma fenomeni arızalı düğmelerime tek tek basıyor, onları kurcalıyor. bi anda elimden kayıverecekmiş gibi ya da bi anda benim kafam atacak ve ben basıp gidecekmişim gibi. bi yandan da onun göğsü dünyanın en huzurlu yeriymiş gibi. ben iyisi mi oturup şarkı yazayım eski günlerdeki gibi.

bu ergenliğin çıkışı nerdeydi?



-hayır ben onu söylemene değil, söyleme şekline kızıyorum 
-alzheimer oldum ki ben

2 comments:

caéromil said...

Herşeyin eşit paylaşıldığı, çocukların ağızdan öpüldüğü bu dünyada çok saf ve temiz bir içsel dünyan var. Bravo.

i am not your freud said...

ahahsgsfsb yabancılık beklemez