Friday, November 8, 2013

"nothing more left to say or see, when silence is our only honesty"




 arka arkaya dinlediğim yeni obsesyon şarkım, buyurmaz mıydınız? (nedense buraya koydurmadı linkle idare edin)


merhabalar sevgili yaban mersinlerim.

hatırlar mısınız bilmiyorum bi aşık olduydum bi ara, ilişkim vardı filan, geçti sonra onlar.gene single olarak raflarda yerimi aldım. ondan sonra gelsin abuk subuk adamlarla tanışmalar, gitsin saçma sapan hikayeler. gene bloga malzeme çıkıcak. 30'a 1 kala çok da mutlu etmiyo bu durum beni açıkçası.

bu dönem çok dersim var. e-mail'lerimi her dk kontrol etmek zorunda olmadığım güzel günlerin hasretiyle yanıyorum. "sana email attım bilmemne makalesi hakkında, gördün mü, onu mutlaka ödevde kullanmalıyız, cevap yaz lütfen" şeklinde mesajların gelmediği günleri özlüyorum. bi de yeterince işim yokmuş gibi deneyim olsun CV'de güzel dursun diye bi dernekte gönüllü çalışmaya başladım, derneğin de parası yok event kovalıyolar bağış yapılsın da kira ödensin diye. onlardan da 783 tane e-mail geliyo şu event'e kim geliyo, bilmemne eğitimine gidiyoruz kim müsait o gün filan diye. onlara da olduğu kadar iştirak etmeye çalışıyorum bi yandan.

"işim gene de yeterince başımdan aşkın değil, nasıl kendime daha çok iş çıkarabilirim?" diye düşünmüş olacağım ki bir de internet dating sayfasına üye oldum ve geçtiğimiz günlerde ilk buluşmamı geride bıraktım. azıcık koşayım da iyice geride kalsın istiyorum. arkadaşlar, lütfen böyle internet sayfalarına 10 sene önceki resimlerinizi koymayınız. hayır buluşunca görüyoruz neyin ne olduğunu.

son olarak şunu söylemek isterim: basit bi espriyi kaldıramayan insanlar stand up komedi event'i düzenlemesin çok rica ediciim. komik oluyor (selam sana ironi).




No comments: